2011. május 27., péntek

Szerencsém lessz????

Tudom ,hogy gyöngyök meg minden de ezt muszáj elmesélnem!!! Reggel elkezdtem füvetnyírni,és csak bambultam a nagyvilágba. Egyszercsak lenéztem és találtam egy 4 levelű lóherét,jaj de jó már nagyon régen nem találtam ilyet,aztán nézek és jéé mégegy meg mégegy meg mégegy meg mégegy......! Azt hittem csak káprázik a szemem de nem!!! Gyorsan szaladok a párom nagyiához (jaj mert azt elfelejtettem írni,hogy nála vágtam a füvetm :D ), mutatom,hogy mit találtam (ja és hozzáteszem babonás) majd ki ugrott a bőréből és azt mondta,hogy még ma ha lehet minnél hamarabb vegyek lottót hátha!!!
Szóval soha életemben nem találtam még egyszerre 11 db 4meg 5 levelű lóherét,de szerintem még életemben összesen se! Nem tudom ez mit jelent de majd holnap meglátom,bár nagyon kicsinek tartom a valószínüségét annak hogy én nyerem meg az 5-öst de ki tudja!!!!!!
De mindenesetre mára felvillanyozta a napom és ennek is örülök!!! :)
Legyen szép napja mindenkinek!!!
Remélhetőleg hamarosan fűzök is valamit,mert engem is elért az alkotói válság!!!!!

3 megjegyzés:

Zenkriszta írta...

Remélem szerencséd lesz!!!Szívből kívánom!Neked is szép napot!:))))

kikocs írta...

nyertél?

zsanni írta...

Sajna nem de aznap kaptam egy nagyon jó álláslehetőséget! Hétfőn bementem és szerdán már kezdtem!! :))